torsdag 19 januari 2012

Till alla hundra som läser min blogg...här kom lite fakta om mig...:)

1. Namn? Anna Nilsson (Norell)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att trots allt jag gått igenom är ganska stark och envis. Ger inte upp så lätt...

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Svårt att lita på människor vilket ibland, om inte ofta ställer till det.

4. Något jag är rädd för: Förändringar. Att nära dör ifrån mig. Det räcker med det nu.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Skratt, sällskap och kaffe.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Rensa avlopp typ i duschen (går bara inte), fullfölja ett step up pass (inte tillräckligt mycket kordination), ha frotté i munnen...(fråga inte varför jag haft det)

7. Detta tycker jag om att göra: Umgås, skriva, fotografera

8. Detta vill jag göra just nu: Träffa min syster som bor alldeles för långt bort

9. Bästa känslan: Att veta att något man gjorde innebar en skillnad för någon

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Humor, värme, erfarenheter, ödmjukhet

12. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa till djungeln (helst ta hem alla skumma djur jag ser), besöka ett utsatt barnhem, skriva en bestseller

13. Min käraste ägodel: Måste jag välja så får det bli bilen. Eller min Iphone...


14. Något jag vill ha i present:
En spaweekend med ett gäng vänner!! Just det...


15. Detta har jag på mig just nu: Blårutiga pyjamasbyxor och en urtvättad, skitgammal tröja

16. Favoritkläder:
Baggyjeans, skjorta eller tshirt och gympadojor. (Vilket jag egentligen inte så ofta går i)
17. Favoritdjur: Hund! (Förlåt Chilli)


18. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lugna poplåtar...

19. Favoritlåt just nu: "
Habits" med Maria Mena

20. Stjärntecken: Skytt

21. En bok jag älskar:
Glöm att ni har en dotter! Ni måste läsa den!!

22. En film jag älskar:
Mamma Mia

23. Tv-program jag gillar: Grey´s Anatomy, CSI, Matlagningsprogram...

24. Favoritdoft: Vanilj

25. Detta äter jag gärna: Kyckling i alla dess former och format

26. Dricker helst: Alkohol? ... kanske man inte ska svara men kaffe isåfall.

27. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, regnskogen, Thailand

28. Färg på mina ögon: Grönblå

29. My height/Min längd:
1,76

30. Personer jag beundrar: Människor som varit med om saker och kan visa ödmjukhet, förståelse och tålamod. Och människor som alltid får en att le.

31. Det här tänder mig: Humor, självsäkerhet i viss grad och en schysst klädstil (jaja ytlig då)

32. Det här gör mig avtänd: Översittare

33. Favoritcitat:
Alla ligger vi i rännstenen men vissa av oss tittar på stjärnorna (ett ordspråk mamma lärde mig)

34. Udda förmåga/egenskap:
Hela jag är udda men om det är en egenskap vet jag inte...

35. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En bitter mops...:)

36. Vad lyssnar du på just nu?
Tv:n och en styck kombo som sjunger.

37. Vad har du gjort - ska du göra idag?
Jag har jobbat, ätit glass (helt onödigt) och skrivit en text. Kaffe står på schemat.

38.Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dödsmetall

39. Vad har du för TV-kanaler?
Tråkiga

40. Har du åkt moped någon gång? Ja...sist kraschade jag elmoppen på jobbet...sen dess har vi inte haft några...:)

41. Har du busringt någon gång? Oja.. i unga år

42. Har du fått felparkeringsböter? Jag har snart klippkort hos parkeringsvakten...

43. Är du bra på matlagning? Bra är väl synd att säga men jag lär mig. Borde va bättre med tanke på vad man gick på gymnasiet men men...

44. Klarar du att tanka själv? Självklart!

45. Vad var det senaste du handlade? En liter mjölk...

46. Kan man vara vän med sitt ex?
Klart man kan. Beroende på förutsättningarna och vad som hände vid själva uppbrottet.

47. Hade du mycket hår som liten bebis: Ja.

48. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingen aning. "Du har kommit till..." kanske?

Till alla hundra som läser min blogg...här kom lite fakta om mig...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar