måndag 19 oktober 2009

10 saker om mig som du kanske inte visste!





Jaha då har jag fått en uppgift av den underbara Josefin
att skriva 10 saker om mig själv som ni kanske inte vet om mig.
Hmm...tåls att tänka på detta.

1. Jag tycker om konstiga kombinationer av pålägg...tex blandningen av leverpastej och sill på smörgås...:) (Fråga inte mer om det)

2. Jag älskar hösten med allt som hör till! Luften, färgerna, tända ljus, allt!

3. Jag är besatt av Franska bulldogar! Skriker vid åsynen av dem och det är inte alltid det uppskattas av själva ägaren. :)

4. Min favoritbloggare är Marcus Birro. Jag älskar hans sätt att skriva och sätta ord på allt.

5. När jag var yngre var jag med i Oskarshamns teatersällskap. Under min korta men roligare karriär inom detta så var jag med i en dokumentärfilm som hette "Ett kort liv" som visades i skolor och sen var jag med i en stumfilm som hette "Avskedet". Spännande..:)

6. Jag älskar att skriva poesi (som sagt) och har fått en bok publicerad. "Majskolvar och Mintkakor" heter den.

7. Jag har en hemlig passion. Det är att fotografera och jag skulle gärna vilja lära mig mer om det.

8. Jag har länge velat utbilda mig till ambulanssjukvårdare och kanske någon gång i framtiden blir det så...:)

9. Jag är rädd för att laga mat. Litar inte på min förmåga där tror jag. Därför är det bra att bo med en kock...:)(Elin)

10. Jag försöker in i det längsta förneka det faktum att jag behöver glasögon...:)


Så det var lite onödig information om mig! Nu sänder jag detta till min älskade syster Kristin


Må väl!

4 kommentarer:

  1. Anna, jag vet inte om du vet det... men de flesta av oss vet faktiskt att du har fått en bok publicerad och att du inte bara gillar lustiga kombinationer av pålägg, du är allmänt lustig :P
    Men jag älskar dig lika mycket ändå, eller kanske lite mer pga det (lustigheten alltså). Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Det är rätt bra att vara allmänt lustig! :) Tack vännen! Älskar dig med! Puss!!

    SvaraRadera
  3. gumman, håller med camilla!(våga vägra vara normal =)) sluta aldrig skriva! det är så vackert så det gör ont! puss o kram

    SvaraRadera
  4. Sara, du är den finaste! Tack! Love u always!

    SvaraRadera