fredag 11 december 2009

Vad som är viktigt...

Man måste välja.
Göra ett val mellan olika saker och
därefter gå vidare.
Man måste se ut de saker som är värda att lägga energi på.
Som betyder mer.
Resten måste lämnas bakom.
Det kan vara bland det svåraste man måste göra.

Därför stänger jag min dörr nu.
Jag lägger ner något som tar för mycket kraft och
jag lämnar det bakom mig.
I tanke och o själ.
Jag tar en annan väg
väljer något annat och
ger min energi till de änglar
som finns vid min sida.
De betyder mer.

Änglarna viskar mitt namn de dagar då jag själv inte vet vem jag är.
De leder mig rätt när jag vandrat vilse och
jag bär deras värme i mina händer.
Jag vårdar dem ömt.

Så detta är slutet.
Jag låser mitt fönster och stänger kalla vindar ute.
Jag har ingen plats för dem längre.
Nu gör jag valet och
jag går vidare.


Please do the same...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar